سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آنچه دانستید عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

به نام او ....

سلام دوستان

دوستان اگه متنایی که می نویسم اکثرا به زبان عامیانه نوشته شده دلیلش اینه که سبک نوشتن من اینه که حتی متنهای ادبی که می نویسم هم عامیانه است . اگه خوب نیست و بچه گانه است ببخشید .

 

 

دوست من یادت باشه که دنیای بیرون ما انعکاسی از دنیای درون ماست . وقتی توجه کنی که تو با تصور خودت فاصله ها رو می سازی آن وقت نه ناله ای می مونه، نه شکایت و نه ترسی و نه تردیدی !               اون جا لحظه حیرته! پایان دودلی هاست . اون جا وادی یگانگی هاست . جایی که بین خالق و مخلوق هم دیگه فاصله ای نیست .

ای عشق دلم می خواد باز هم از تو بنویسم . بیا و ما را مبتلا کن . نگذار بی تفاوت بشیم . نگذار سرما باورمون بشه . نگذار دلمون سنگ بشه و احساسمون سخت و خالی . این جا یه زندون واقعیه و آدماش         گرگ های بره نمایی هستند که نه تنها از مهر و عاطفه هیچ نمی دانند بلکه تظاهر به                                علاقه های ظاهری اونا زجرم می ده .

بیا و عشق واقعی را درونشون رسوخ بده . بیا و فاصله دلها را کم کن . بیا و قدرت و نفوذ خودتو نشون همه بده . بیا و نشون بده که زندگی بی تو دیگه زندگی نیست . یه گذرگاه مشترک بین آدماست . رمز عبور از مرزهای خطر ، دوست داشتن بی قید و شرط هر موجودیه .

پس به همه و به هر موجودی عشق بورز ........

 

عاشق دیدار

دیوانه افکار

ساحل وفادار

 

+ نوشته شده در  جمعه دوازدهم خرداد 1385ساعت 0:8  به قلم ساحل | 
30 قلب دریایی

 نوشته شده توسط ساحل در جمعه 85/3/12 و ساعت 12:0 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 69062
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من